4. junij 2008

Mal' tistga mal' tega...

Ha! Že nekaj časa se spravljam k pisanju nove objave, ampak je zaradi časovne stiske šele zdaj napočil primeren čas za to pustolovščino... dejansko ne vem niti kje bi začela, zato se že vnaprej opravičujem (tistim par osebkom, ki celo berejo to kar spackajo moje roke v sodelovanju z možgani - since 1985), ker bo miselnih preskokov verjetno nešteto.

Prvič: DV obdobje mučenja in zgubljanja živcev No. 1 je mimo. "Mah first baby" is ok but not perfect... ampak o tem raje nebi...

Še vedno se ukvarjam z vprašanjem, zakaj ima dan le 24 ur in zakaj jih moram vsaj 8 od tega prespat. Rada spim ampak se obenem strinjam s trditvijo (sicer ne vem kje sem jo prebrala), da je to le en nepotreben ostanek evolucije (aka transformirana hibernacija...) - 8 ur je veliko, sploh če bi človek v enem dnevu rad naredil vse in še več. Enostavno nimam časa za vse, kar bi rada. In žal sem človek tiste sorte, ki določeno mero času vrže v nič... čeprav je tudi ta čas porabljen na način, ki mi je všeč. In to privede do moje obsesije z mnogimi zadevščinami, ki izvirajo iz otoka... tatatadaaaam...

BATTLE OF THE BRITS
... is back...
Zadnji rejtingi so bili takšni: (1) Jason Statham, (2) Clive Owen in (3) Danny Dyer... ponosno predstavljam novost v bitki... Ladies and gentlemen... Jim Sturgess.


Prvič (z moje strani) viden v Across the universe (sličica zgoraj ^^ - Strawberry Fields), nazadnje opažen v The Other Boleyn Girl... Najbolj pa me je navdušil v 21. Totalno perspektiven in talentiran dečko - and I must say, he's good looking too ;). Kar se lestvice tiče je prehitel DD-ja in se potemtakem nahaja na četrtem mestu (ha, ne - ne jebe me matematika... wait a second)...

Četrto mesto za Sturgessa, častno tretje mesto pa gre Davidu Threlfallu, maderfakerju iz ene najboljših nadaljevank ever... Shameless (vseh pet sezon nadaljevanke sem pogledala v malo manj kot dveh tednih, kar je tudi zame ekstremno hitro :)). Threlfall je preprosto fenomenalen. Na fotografiji v vlogi Franka iz te nadaljevanke:


Fokof.

BB pa se tukaj še ne konča, ker sem (po ne vem kateri logiki) šele ta ponedeljek izvedela za spodnjo mojstrovinico... kombinacija: BMW, Guy Ritchie in Clive Owen (in Madonna ;))



Devet minut trajajoča reklama za BMW, fenomenala... Clive Owen je spet na prvem mestu. Ja.

Torej:
1. Clive Owen
2. Jason Statham
3. David Threlfall
4. Jim Sturgess
5. Danny Dyer

Okej, BB (pa ne bigbradr, ker bigbradr saks) se tukaj zaenkrat zaključi, za trenutek se ustavim še pri fotkah oz. raje pomanjkanju le-teh --> zadnje dni se mi ne da. Boljšega izgovora nimam in ga tudi ne rabim.

Pa se vrnimo k "stalnim rubrikam", danes z vami kljub dejstvu, da sem še vedno globoko v Jaya The Cat (damn they're awesome :)) delim komadič nekega "dečka s kitaro" (spet, ja) --> Jason Mraz (davno izgubljen sin Dedka Mraza i guess - yet another ninnqstyle wacky flash :D)... Tak luškan poleten komadič, prvič sem ga slišala včeraj, verjetno mi bo že čez kakšen mesec dopizdil, ker bodo z njim pretiravali na vseh radijskih postajah - grem skoraj stavit, da bo tako.



Vesela sem, ker sem se po šestih letih modernizirala - bratu je uspelo še mene spreobrnit v Nokia stajl... hell yeah! In se še navajam na dejstvo, da baterija zdrži več kot en dan :). Uh, mogoče koga zanima 70 najbolj slavnih dislektikov (zanimiv seznam, I've been shocked ;)), pa en über kul pajek, mogoče celo 100 najboljših filmskih posterjev ali najbolj nevarne vrste v Sredozemlju.

Vem, da sem pozabila na mnoge druge zadevice, ki sem jih hotela delit. Pa kdaj drugič.
Cmwok ot mene...
Stop! Movie time ;)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

O! Lepo te je brati po nekaj časa. Še lepše je opazovati, kako se je tvoje razpoloženje izboljšalo. Ampak - ne ti meni, da nisi sadist. Sprehodi po obali, morje, fotič... Jaz pa v porodnišnici, ki spominja na savno, previjam tuje novorojenčke.

Najnovejša budalaščina, ki sem jo prebrala v gradivu za naslednji izpit in je sprožila nekontrolirano krčenje mojih trebušnih mišic: invalide med drugim delimo tudi glede na spol. Mmmm...

ninnq pravi ...

Nisem sadist, a? :D --> prej mazohist... ahhahahha

Muahahha, a glede na spol jih delimo? :D Ja, to pa skorej res premaga vse lapsuse, ki sem jih zadnje dni zasledila v t.i. diplomskih nalogah s katerimi sem si probala pomagat za neke stvari na faksu... lalalal, kukr npr. da je irezumi (japonska umetnost tetoviranja) nižji razred v japonski družbi. Hm. :D

Bejb, se vidmo drug vikend, ne? :P