25. maj 2008

Muahahhaha

Letošnja Evrovizija (vsaj finalni izbor) ne zasluži komentarja. Zaslužijo si ga le ljudje, ki skrbijo za njen template - artsy prelivanje barv in nasploh uporaba veliko barv inu kontrastov mi je zelo povšeči. Oltarček njim.

Ne vem pa kateri idiot je sploh prišel na še bolj idiotsko idejo, da je to teslo (ja!) sploh sposobno komentiranja (tisto na desni namreč ;)):


V takih trenutkih se, preklet agnostik, tudi jaz zatečem k veri: O moj bog.
Popolnoma patetično pristranska propaganda protikadilskega zakona in šikaniranje kadilcev.
Čas, ki sem ga vrgla stran za spremljanje Evrovizije = 180 minut.
Iz tega sledi, da sem popolnoma izgubila 180 minut svojega življenja.
Pravijo, da vsaka cigareta življenje skrajša za pet minut.
Za izgubo 180 minut bi moral človek potemtakem pokaditi 36 cigaret.
36 cigaret VS finale Eurosonga
Now, imagine that!
V cigaretih vsaj uživaš.

Ahahhaha.
Lahkonoč,
n. XD

Ni komentarjev: