13. junij 2008

Update...

Ja, še kar čakam... in čakam in čakam in čakam in čakam in čakam in čakam in čakam in čakam in čakam in čakam in čakam in čakam in čakam in čakam... aja, sem že povedala, da še vedno čakam? V prostem času rada čakam.

Fuck yeah, je vsaj sreča glede nekih drugih stvari (fucks'n'stuff) na moji strani. Trenutno razmišljam o tem, kateri komad je sploh vredno ponudit na ta beden, oblačen, čakalni dan. In takrat me prešine kot strela z jasnega (nebi se čudila, če bi me danes strela zares usekala... :)), ampak se obenem spomnim tudi na dejstvo, da je bil komadek že objavljen na mojem blogu... in tako brskam dalje, se poglabljam v svoj glasbeni arhiv (tistega v spominu) in v tem trenutku se iz telefona zasliši... whoop whoop... Oh my god...



Hell yeah! Zdaj pa tečem po avto in končno dooooooomooooooov....
:D jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
n.

Ni komentarjev: