12. junij 2008

In kdaj Nina zares popizdi?

Ko čaka zaman oz. ko se izpolnijo njene (negativne) misli o ljudeh. Fakof. Ne, avto bo v sredo... najkasneje v četrtek. Okej, bom ostala na Obali in grem v sredo domov. Ja, ali pa v petek. Če še jutri zajebejo bom naredila molotovko. Ja. :D Ne, dejansko ne bom, ker nisem idiot... imam pa res srčno željo, da bi šla v Bistr'co. Fuck. Fuck. Fuck. Na živce mi gre to, da danes nisem naredila skoraj nič (razen tega, da sem spakirala in se nekaj malega celo učila), ker sem med čakanjem popolnoma neproduktivna in sem si vse lepo splanirala za jutri. In kaj bo jutri? Spet bom čakala na jeben telefonski klic. Fakof. Jezna sem. Grem na kavč delat literarno-kulturni samomor z litro in pol pomarančne Cedevite.


^^ Komadek posvečam tisti(m) osebi(am), ki ga lahko čutno dojame(jo)... js ga.

Uh :(
n.

Ni komentarjev: