2. julij 2008

Oh yes mister, you're right. I do suck... a lot :D

Pa ne metaforično, da ne bo prišlo do (sodne) zmote ali česarkoli podobnega le-tej. Ha! Pred mano je le še en sam izpit(ek), pred in po njem pa kapa polna festivalov. Indeed. Poletje je prekratko za vse, kar bi Nina rada doživela, finance poleti pa so nekako vzporedne s stanjem vode. Je süša.

Well, če gremo lepo po vrsti...
1. Ta vikend je bil zabaven, odkrila sem čudoviti svet negativov iz mojega partifotiča (the fire and it's babies ;)), pogrizla me je Molness (op. pošast iz jezera Mola) - to je popolna neresnica, za podplutbe na roki moram kriviti človeka, ki je pek ampak ne po poklicu. V hal(s)i sem se tepla s štantom... slavnostno in uradno odpiram sezono žurk, razbitih nog in poletnega vzdušja.
2. Ta vikend bo pester, v petek in soboto me čaka Trnje 08, v nedeljo pa Helloween in Ministry na Metal Campu. Waw. Padel je ultimat in ko pade ultimat moraš ultimat vzeti popolnoma resno in se ravnati v skladu z ultimatom. Jebi ga. V ponedeljek letim (mini Yaris brmbrm) na Obalo... kjer me čaka še zadnji izpit, potem pa "aaaaaaaaaaaaaa", upam da takoj v Feistritz in na Rototom Sunsplash... indeed. Can't wait... it'll be awesome :P
2. Po RS upam, da grem na morje... za dva, tri dni. Potem pa že letim na Krastival. Ja. Odločala sem se med Krastivalom in Riversplashom ampak mislim, da Krastival nima konkurence (aka jebeš bende, važna je žurka), sploh po tem, ko so (baje) odpadli Easy Star All Stars (resničnosti podatka se mi ne da preverjati). Pa še dejstvo, da se bom verjetno že na Rototomu (pre) naposlušala regija sodeluje skupaj z zgornjo trditvijo. Moram pa priznat, da mi postaja vedno bolj všeč, čeprav zame nikoli ni bil "the" music.
3. Trga se mi. Ja. Zakaj? It's private, c'mon :D
4. Uf.
5. Nadaljevanje festivalskega dogajanja enkrat v prihodnje.. zdaj grem čofotat.
6. <3
7. Tudi fotke pridejo, le da ne vem kdaj... urejanje le-teh vzame čaaaaaaaaaaaaaas.
8. Oh my, baby I'm trying...
9. Vlečem.
10. You make it easier when life gets hard.
11. Lucky I'm in l...
12. Ah.
13. :)
14. :P
15. <3 <3 <3 Fuck.
16. Last.fm beta je kul.
17. I wanna...
18. Lalalla
19. Cmok
20. Še malo...
21. <3
22. ...know your thoughts.
23. Še 24 dni pa bo... damn.

Ahahaha, I don't really suck... I'm just another weird weirdy weirdo :P But damn I enjoy it :D
Lupčka fsem
n.



Uooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Ni komentarjev: